ညတုန္းကလည္း သန္းေခါင္သန္းလြဲမွာ အိပ္ရာဝင္၊ နံနက္က်ျပန္ေတာ့လည္း ေလးနာရီ မထိုးခင္ကတည္းက အိပ္ရာမွ ႏိုးထခဲ့သည္မို႔ ကားစထြက္ၿပီဆိုကတည္းက ဆိုဖာခံုေပၚတြင္ ကိုယ္ကို ေျပေလ်ာ့ေလ်ာ့ထိုင္ကာ လက္ပိုက္ လ်က္သားႏွင့္ မ်က္စိကိုမွိတ္ထားလိုက္ပါသည္။
ကားေပၚတြင္ အတူတူလိုက္ပါလာၾကသည့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ား၏ ဆူဆူညံညံစကားေျပာ သံမ်ား၊ က်ီစယ္ေနာက္ေျပာင္ရယ္ေမာသံမ်ား၊ ေအာ္ဟစ္ျငင္းခုန္ေပါက္ကြဲသံမ်ားၾကားတြင္ ၿငိမ္းေမာင္တစ္ေယာက္ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ႀကီးကို အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့ပါသည္။
‘ေဟ့ေကာင္...ထ...ထ ေရာက္ၿပီကြ’
လိႈင္ျမင့္က သူ႔ပခံုးကို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း လႈပ္ႏိုးလိုက္သည္ေၾကာင့္ ၿငိမ္းေမာင္က အိပ္ရာမွ အလန္႔တၾကားထကာ ဟိုၾကည့္ ဒီၾကည့္ ၾကည့္လိုက္ပါသည္။
ေႂကြျပားေအာက္ခံေပၚတြင္ ဖန္ေရာင္မွန္ေရာင္ေတာက္ေနေသာ စာလံုး
မ်ားျဖင့္ ပံုေဖာ္ထားသည့္ ‘ဧရာဝတီတိုင္းမွ ႀကိဳဆို ပါ၏’ ဆိုသည့္ ေက်ာက္စာတိုင္အမွတ္ အသားႀကီးကို သူတို႔စီးလာသည့္ ဟီးႏိုးကားႀကီးက ေဝါခနဲျဖတ္ေက်ာ္၍ သြားပါသည္။
ဪ... ဟုတ္သားေပပဲ။ သူတို႔ စုရပ္ ျဖစ္သည့္ ၄၅ လမ္းရွိ ဟသၤာတအသင္း တိုက္ေရွ႕မွ ကားမထြက္ခင္ကပင္ ရန္ကုန္တိုင္းကိုေက်ာ္သည္ႏွင့္ သူ႔ကို အိပ္ရာမွ ႏိႈးပါရန္ လိႈင္ျမင့္ကို မွာထားခဲ့သည္ မဟုတ္ပါလား။
ဧရာဝတီတိုင္းထဲကို ဝင္ခဲ့ၿပီဆိုသည့္ အသိေၾကာင့္ ရင္ထဲတြင္ ေႏြးခနဲျဖစ္၍သြား ရပါသည္။ သည္လိုအျမန္ႏႈန္းႏွင့္သာ ကားကို ေမာင္းခဲ့ပါလွ်င္ အလြန္ဆံုး ေန႔လယ္ ၁၂ နာရီေလာက္ဆိုပါက ဟသၤာတကို ေရာက္လိမ့္မည္ေပါ့။
ဘာလိုလိုႏွင့္ ဇာတိေျမႏွင့္ ေဝးခဲ့သည္မွာ ႏွစ္ကာလေတြ ၾကာေညာင္းခဲ့ေလၿပီ။ ဆယ္တန္းေအာင္ၿပီး တကၠသိုလ္ကိုေရာက္၊ ေက်ာင္းၿပီးျပန္ေတာ့ အလုပ္ထဲကိုဝင္၊ ဝန္ထမ္းဘဝႏွင့္ ျမန္မာျပည္တစ္နံတစ္လ်ား ဟိုကိုသြား၊ ဒီကိုလာ ဟိုမွာနား ဒီမွာေနျဖင့္ ဇာတိေျမႏွင့္ ေဝးသည္ထက္ ေဝးခဲ့ရပါသည္။
လာလိုလွ်င္ အနီးေလး၊ မလာလိုလွ်င္ ခရီးေဝး၊ မေပးလိုလွ်င္ မရွိ၊ မသြားလိုလွ်င္ မသိ၊ စိတ္ရွိက ကန္႔ပလူ၊ စိတ္မရွိက ၾကက္သြန္ျဖဴ၊ စိတ္တူလွ်င္ အေခါက္ေခါက္၊ စိတ္မတူလွ်င္ မေရာက္မေပါက္ဆိုသည့္ က်ည္းကန္ရွင္ႀကီး၏ စကားပံုေတြအတိုင္း လိုပင္။ စိတ္မတူသည့္ အတြက္လည္း ဒီေရ ဒီေျမကို မေရာက္မေပါက္ရွိခဲ့ပါသည္။ ခုေတာ့ ဟသၤာတသား ေဒါက္တာေအာင္ဝင္းေမာင္ေၾကာင့္ သူဒီခရီးကို လိုက္ခဲ့ျခင္း လိုက္ျဖစ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
ကိုယ္က ျမစ္ႀကီးနားမွာေန၍ ရန္ကုန္ Sedona Hotel တြင္ က်င္းပသည့္ အလုပ္႐ံုေဆြးေႏြးပြဲတစ္ခုကို တက္ေရာက္ရန္ ရန္ကုန္သို႔ဆင္းအလာ ေဒါက္တာေအာင္ဝင္းေမာင္ကလည္း ယင္းေဆြးေႏြးပြဲ သို႔ေလ့လာသူအျဖစ္ တက္ေရာက္လာသည္ႏွင့္ လူခ်င္းေတြ႕ဆံုခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
‘ဒီႏွစ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အ.ထ.က(၁)ရဲ႕ ေရႊရတုႏွစ္ပဲ အစ္ကို ဆရာကန္ေတာ့ပြဲနဲ႔ ေရႊရတုပြဲကိုေပါင္းၿပီး ခမ္းခမ္းနားနား စည္စည္ကားကား သိုက္သိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ က်င္းပဖို႔ စီစဥ္ေနၾကတယ္ အစ္ကိုရဲ႕။ ဟိုက အစ္ကို႔သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း အစ္ကို႔ကို ေတြ႕ခ်င္လို႔ တစ္ေမးတည္း ေမးေနၾကတယ္။ အဲ... ဒီႏွစ္မွာ မႏၱေလးတိုင္း ပညာေရးမွဴးကေန အၿငိမ္းစားယူသြားတဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဆရာႀကီး ဦးခင္ေဆြကလည္း မႏၱေလးကေန လိုက္လာၿပီး ကန္ေတာ့ခံလိမ့္မယ္သိလား.. အဲဒါ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ ၾကံဳႀကိဳက္တုန္း အစ္ကိုလည္းလိုက္ခဲ့ပါလားဗ်ာ ...ေနာ္... အစ္ကိုေနာ္...’
ဆိုသည့္ ေဒါက္တာဝင္းေမာင္၏ ရႊန္းရႊန္းေဝေနသည့္ ေစတနာစကားမ်ားေၾကာင့္ ‘လိုက္ခဲ့မယ္ကြာ..’ဟု အတိအက် ကတိေပးလိုက္ပါသည္။
ၿငိမ္းေမာင္က သူ႔နံေဘးျပတင္းေပါက္မွေနၿပီး ကားအျပင္ဘက္ကို ေငးေမာၾကည့္ရင္း လိုက္ပါလာခဲ့ပါသည္။ သူတို႔စီးလာသည့္ ဟီးႏိုးကားႀကီးက ဓႏုျဖဴကို ေက်ာ္လာခဲ့ပါသည္။ လမ္းေဘးတစ္ေလွ်ာက္မွာေတာ့ ဝါဝါထိန္ေနသည့္ ေနၾကာခင္းႀကီးမ်ားက တစ္ေမွ်ာ္တစ္ေခၚႏွင့္...
ဓႏုျဖဴၿပီးလွ်င္ ဇလြန္.. ဇလြန္ၿပီးလွ်င္ ဟသၤာတကို ေရာက္ေပေတာ့မည္။ ၿငိမ္းေမာင္ ဟသၤာတကိုေရာက္လွ်င္ သူလုပ္ကိုင္ရမည့္ အစီအစဥ္မ်ားကို စိတ္ကူးျဖင့္ ေရးဆြဲလိုက္ ပါသည္။
ပထမဦးစြာ ႐ႈခင္းဧရာ တည္းခိုခန္းမွာ သူပစၥည္းေတြကို ခ်ထားမယ္၊ ေရးမိုးခ်ိဳးၿပီးလွ်င္ အထက္တန္းေက်ာင္းသားဘဝက သူတို႔ လူစုစခန္းခ်ရာ ေက်ာင္းထိပ္က ထြန္းရင္ကဖီးတြင္ သူငယ္ခ်င္းေတြႏွင့္ ေတြ႔ဆံုမည္၊ ညေနေစာင္းလွ်င္ အလြင္တို႔ဆိုင္မွာျဖစ္ျဖစ္ ေရႊသြားတို႔ဆိုင္မွာျဖစ္ျဖစ္ ညစာစားၾက ေသာက္ၾကမည္၊ ေရခ်ိန္ေလးကိုက္ လာလွ်င္ ဟိုးငယ္ငယ္တုန္းကလို ပုဆိုးေတြ ျခံဳၿပီး ရြာ႐ိုးကိုးေပါက္ေလွ်ာက္လည္ကာ အေမွာင္ရိပ္ကိုခိုရင္း သီခ်င္းေတြဆိုၾကမည္၊ ယင္းအခ်ိန္ဆိုပါလွ်င္ ဧရာဝတီျမစ္ကမ္းနဖူး တြင္တည္ထားသည့္ ဦးပါရဲဘုရားတြင္ တရားထိုင္သူ၊ ပုတီးစိပ္သူ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ ျပဳလုပ္ၾကသူမ်ား ကင္းရွင္းသြားၿပီမို႔ သူတို႔လို အကုသိုလ္တံုးတစ္ေတြ ဦးပါရဲဘုရားႀကီးသို႔ ခ်ီတက္ၾကပါလိမ့္မည္။
ဤအခ်ိန္ဆိုလွ်င္ ဧရာဝတီျမစ္ဘက္ဆီမွ ညဥ့္ေလညင္းက တသုန္သုန္တိုက္ခိုက္ ေနပါလိမ့္မည္။ နက္ျပာျပာေကာင္းကင္ႀကီး ထက္တြင္ ေငြၾကယ္ပြင့္ေလးမ်ားကလည္း တလက္လက္ႏွင့္ ေတာက္ပလင္းလက္၍ ေနပါလိမ့္မည္။ ဧရာဝတီျမစ္ျပင္က်ယ္ႀကီး ထက္တြင္ မီးေရာင္ေလး တလက္လက္ႏွင့္ ဝမ္းစာရွာထြက္ေနၾကသည့္ တံငါေလွေလးမ်ားကိုလည္း ဟိုမွသည္မွ ျမင္ေတြ႕ရပါလိမ့္မည္။
ထိုေရာအခါ... ျမင္ေတြ႕ခံစားေနရေသာ ဤသဘာဝအလွတရားမ်ားက ႏွလံုးသား၏ ဟိုးအနက္႐ိႈင္းဆံုးေနရာထိေအာင္ ဒုတ္ဒုတ္ထိ တူးဆြ ဆြဲလွန္ကိုင္ညႇစ္လႈပ္ရမ္းပစ္လိုက္သည့္အတြက္ ရင္တြင္းခံစားခ်က္ မ်ား ေပါက္ကြဲထြက္ရွိလာကာ ‘အိပ္၍မေပ်ာ္ေသာညမ်ား’၊ ‘ၾကယ္ပြင့္ေလးမ်ား မခ်စ္ဝံ့ၿပီ’၊ ‘သံသရာတစ္ေကြ႕ဝယ္’၊ ‘တန္ပါ့မဖုရား’၊ ‘ခ်စ္အားငယ္ရသူမယ္’၊ ‘ေယာက်ာ္းမွာလည္း အသည္းနဲ႔ပါ’၊ ‘အလြမ္းေႏြကိုစမ္းေရထဲမွာေမွ်ာလိုက္မည္’ စသည့္စသည့္ ကိုယ့္ေခတ္ ကိုယ့္အခါက စြဲနစ္ေအာင္ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ခဲ့သည့္ ဂႏၴဝင္အလြမ္း သီခ်င္းမ်ားကို ေအာ္ဟစ္သီဆိုၾကရင္း အသည္းျပင္တြင္ အက္ေၾကာင္း ထင္ေနသူမ်ားက ရင္နင့္ လိႈက္ဖိုေပၚေပၚႀကီး ငိုခ်င္လည္း ငိုၾကပါလိမ့္မည္။
အရွက္နည္းနည္းပါးပါးရွိသူမ်ားကလည္း ေဘးလူမသိေအာင္ တိတ္တိတ္ေလး က်ိတ္၍႐ိႈက္ငိုလွ်င္လည္း ႐ိႈက္ငိုၾကပါလိမ့္မည္။ အဲ... ဘာကိုမွ ခံစားခ်က္မရွိသူ အျဖဴထည္ သက္သက္မ်ားကေတာ့ မွီဝဲထားသည့္ ယမကာအရွိန္ေလးျဖင့္ ဘုရားရင္ျပင္ေပၚတြင္ ပိုးလိုးပက္လက္ အိပ္စက္ေကာင္း အိပ္စက္ၾက ပါလိမ့္မည္။
ဪ.... ဒါေတြသည္ပင္ ျပန္လည္၍ ရင္းစားမရႏိုင္ေတာ့ေသာ ငယ္ဘဝ၏ လြမ္းေမာစရာ ပံုရိပ္မ်ားပင္ မဟုတ္ပါလား။
သူတို႔စီးလာသည့္ကားႏွင့္ ရန္ကုန္မွ လိုက္ပါလာခဲ့ၾကသည့္ ဆရာ၊ ဆရာမႀကီးမ်ား စီးလာသည့္ကာႏွစ္စီးက ၿမိဳ႕နယ္ပညာေရးမွဴး႐ံုးေရွ႕တြင္ ရပ္နားလိုက္ပါသည္။
ၿငိမ္းေမာင္က ဆိုက္ကားတစ္စီးငွားကာ ႐ႈခင္းဧရာတည္းခိုခန္းသို႔ အရင္ဆံုး သြားေရာက္ လိုက္ပါသည္။ ေရမိုးခ်ိဳးၿပီးသည္ႏွင့္ သူ႔မူလ အစီအစဥ္အတိုင္း ေက်ာင္းထိပ္က ‘ထြန္းရင္ ကဖီး’ သို႔ ထြက္လာခဲ့ပါသည္။ သူ တည္းခိုသည့္ေနရာႏွင့္ သိပ္ၿပီးမေဝးလွသည္မို႔လည္း ေျခဆန္႔လက္ဆန္႔ဆိုသလို လမ္းေလွ်ာက္၍ပင္ သြားေရာက္ခဲ့ပါသည္။
လမ္းမေတာ္လမ္းမေပၚက လွတင္ဆံသ ဆိုင္ေရွ႕ကိုေရာက္ေတာ့ ကိုလွတင္ကို ဝင္၍ ႏႈတ္ဆက္မည္ဟု ကည့္လိုက္ပါသည္။ကိုလွတင္ကိုမေတြ႕၊ အရင္တုန္းက ဆံပင္ညႇပ္သည့္ ဆံုလည္ကုလားထိုင္ ခ်ထားေသာေနရာတြင္ ဖိနပ္မ်ား ထည့္ထားသည့္ ႐ိႈးေက့စ္ႀကီးက ေနရာယူထားပါသည္။ ကိုလွတင္၏ ဆံသဆိုင္က ဖိနပ္ဆိုင္ျဖစ္၍ ေနေပၿပီ။
သူတို႔ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ ကိုလွတင္၏ ဆံပင္ညႇပ္ဆိုင္က သူတို႔လိုေက်ာင္းေျပးတစ္စု၏ ခိုလံႈရာေအးရိပ္သာေလးပင္။ ကိုလွတင္ဆိုင္မွာက မယ္ဒလင္ရွိသည္၊ တေယာရွိသည္။ ဒီဆိုင္ေလးက ဟသၤာတျမင့္ေငြတို႔ သူတို႔တစ္ေတြ ဆိုၾကမယ္၊ ငိုၾကမယ္၊ ေပ်ာ္ၾကမယ္၊ ေအာ္ၾကမယ္ လုပ္ခဲ့သည့္ ဘူမိနက္သန္ ေနရာမွန္ေလး။
‘ဟင္’
ေက်ာင္းထိပ္ကိုေရာက္ေတာ့ ထြန္းရင္ ကဖီးဆိုသည္မွာ မရွိပါေတာ့။ မယံုၾကည္ႏိုင္ လြန္း၍ သူမ်က္လံုးကို ပြတ္သပ္ၾကည့္လိုက္ပါသည္။ တကယ္ပဲ ထြန္းရင္ကဖီးဆိုသည္မွာ မရွိပါေလ။ ယင္းေနရာတြင္ ေက်ာင္းျခံစည္း႐ိုး အုတ္တံတိုင္းႏွင့္ ငွက္ေပ်ာပင္မ်ားၿပီးေတာ့ ေဆာက္လက္စ ႏွစ္ထပ္ေက်ာင္းေဆာင္သစ္။
ၿငိမ္းေမာင္ စိတ္ညစ္၍သြားပါသည္၊ ဟသၤာတကို အလာလမ္းမွာတုန္းက သူ႔စိတ္ကူး ႏွင့္ စီစဥ္ခဲ့သည့္အစီအစဥ္မ်ား ပ်က္ျပားရမလို ျဖစ္ေနပါသည္။ သူကစိတ္ပ်က္လက္ႏွင့္ဆက္၍ ေလွ်ာက္လာခဲ့ပါသည္ ေက်ာင္းေရွ႕ကို ေမွ်ာ္ၾကည့္ လိုက္ျပန္ေတာ့ ေက်ာင္းဆင္ဝင္ေအာက္ႏွင့္ မလွမ္းမကမ္းက စိန္ပန္းပင္ႀကီးေနရာတြင္ အေဆာက္အအံုသစ္ေတြက အၿပိဳင္းအယိုင္း ေနရာယူထားၾကပါသည္။ အမွတ္(၁)ေက်ာင္း ႀကီးႏွင့္အတူ ေမြးဖြားခဲ့သည့္ စိန္ပန္းပင္ႀကီးလည္း ဘယ္ဆီေရာက္သြားေလၿပီမသိ။ သူ႔ေနရာတြင္ အပြင့္ျဖဴျဖဴေတြ တေဖြးေဖြးႏွင့္ အေၾကာ္ပင္ႀကီးက ေနရာယူလို႔...သခၤါရ သေဘာဟု ေစာေၾကာလိုက္ရပါသည္။
ကိုယ့္စိတ္ကေတာ့ သည္ရပ္သည္႐ြာႏွင့္ ေဝးကြာခဲ့သည့္ကာလမွာ မၾကာေတာင္း ၾကာေတာင္း မေန႔တစ္ေန႔ကေလာက္သာ ထင္ခဲ့ပါေသာ္လည္း အရာရာက အေျပာင္းလဲႀကီးေျပာင္း လဲသြားခဲ့ပါၿပီေကာ၊ စာေရးဆရာႀကီး အိပ္ဂ်ီဝဲလ္၏ ကာလယႏၱရားစက္ႀကီးထဲကိုပင္ ေရာက္သြား၍လား သို႔တည္းမဟုတ္ သူဖတ္ဖူးခဲ့သည့္ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ထဲက Ripvam Wrinkle ဆိုသည့္ မိန္းမကဆူလြန္းပူလြန္း ဂ်ီတိုက္လြန္းသျဖင့္ တစ္ေယာက္တည္း စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ႏွင့္ ေတာထဲသို႔ထြက္အလာ လူပုကေလးမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုၿပီး ၄င္းတို႔တိုက္သည့္ အရက္ကို ေသာက္ကာ ေတာထဲမွာပင္ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့ပါသည္။
သူအိပ္ရာကႏိုးေတာ့ ရြာကို ျပန္လာသည့္ အခါအိုးအိမ္တိုက္တာလမ္းႀကီးလမ္းငယ္မွအစ ေျပာင္းလဲေန႐ံုမက လူေတြလည္းမမွတ္မိႏိုင္ေတာ့ ေလာက္ေအာင္ ေျပာင္းလဲ၍ေနပါသည္။အသိ မိတ္ေဆြဆိုသည္ကိုပင္ မေတြ႔ရ၊ သည္လိုႏွင့္ သူ အိမ္ကိုျပန္ေရာက္သြားသည့္ အခါမွာေတာ့ အိမ္ေရွ႕တြင္ တံျမတ္စည္းလွည္းေနသည့္ ဆံပင္ေတြ ေဖြးေဖြးဆြတ္ေနေသာ အဘြားအို တစ္ဦးကို ေတြ႕လိုက္ရပါသည္။ ဤအဘြားအိုမွာ အလြန္ပစိပစပ္မ်ား လွသည့္သူ႔ဇနီးပင္။
အမွန္ေတာ့ လူပုကေလးေတြ တိုက္လိုက္သည္အရက္ကို ေသာက္ၿပီး သူအိပ္ေပ်ာ္၍ သြားသည္မွာ သူထင္သလို ေန႔ဝက္သာသာ ကာလ မဟုတ္ဘဲ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္လံုးလံုး ၾကာေညာင္း၍ သြားခဲ့ျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ သူအိမ္ကထြက္ လာစဥ္က အသက္ ၅၀ အ႐ြယ္ ယခုေသာ္မူ အသက္ ၇၀ဆယ္အ႐ြယ္ အဘိုးႀကီးျဖစ္ေနၿပီေကာ။
ဝတၳဳဇာတ္လမ္းထဲက Ripvam Wrinkle က ႏွစ္ေပါင္း၂၀..ယခုသူက ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ေက်ာ္ဘယ္ဆီမွာ သြား၍ အိပ္ေပ်ာ္ေနပါလိမ့္။
ၿငိမ္းေမာင္က ႐ုတ္တရက္ မူးေနာက္ရီေဝလာေသာ ဦးေခါင္းေၾကာင့္ သူ႔နားထင္ႏွစ္ဖက္ကို လက္မ၊ လက္ခလယ္ျဖင့္ ဖ်စ္ညႇစ္လိုက္မိပါသည္။ လူကလည္း ေျခမခိုင္ခ်င္ေတာ့သလို ယိုင္တိယိုင္တိုင္ျဖစ္၍ သြားပါသည္။
“ကြ်တ္...ကြ်တ္...ကြ်တ္”
“ဘႀကီး .... ဘႀကီး ဘာျဖစ္သြားလို႔လဲ ဟင္”
သူ႔ေနာက္မွေန၍ စိုးရိမ္တႀကီးႏွင့္ ေမးလိုက္ေသာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္၏ အသံ ေၾကာင့္ ၿငိမ္းေမာင္ လွည့္ၾကည့္လိုက္ပါသည္။ ဆယ့္ေျခာက္ ဆယ့္ခုနစ္အရြယ္ခန္႔ သန္႔သန္႔ စင္စင္ ၾကည္ၾကည္လင္လင္ ခ်စ္စဖြယ္မ်က္ႏွာ လွလွေလးႏွင့္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕လိုက္ရပါသည္။ အဲ... တစ္ေယာက္တည္းေတာ့မဟုတ္။ သူမႏွင့္ရြယ္တူ မိန္းကေလး အေဖာ္တစ္ေယာက္ပါ ပါေသးသည္။
“ဘႀကီးတဲ့လား”
ေအာင့္သက္သက္ႀကီးႏွင့္ စိတ္ထဲကေန မၾကည္မလင္ ရြတ္ဆိုလိုက္မိပါသည္။ သို႔ေသာ္ ခ်က္ခ်င္းပင္ စိတ္အစဥ္ကို သတိသမၸဇဥ္ကပ္၍ ၾကည့္လိုက္ေတာ့...
“ဟုတ္ေပသားပဲ။ ငါက အခု အသက္ ငါးဆယ္ေက်ာ္။ သင္းကေလးေတြက ငါ့သမီး၊ ငါ့တူမအရြယ္ပဲေလ။ ခု ငါ့ကို ဘႀကီးလို႔ေခၚတာ ေလ်ာ္ကန္သင့္ျမတ္ေပသားပဲ”ဟု စိတ္ကို ေျဖေလွ်ာ့ခ်လိုက္ရပါသည္။
“သမီးတို႔ ဘာလုပ္ေပးရမလဲဟင္... ဪ သမီးဆီမွာ ႐ွဴေဆးဘူးပါတယ္။ ေရာ့ ဘႀကီး ဒါေလးကို ႐ွဴလိုက္ေနာ္”
ေကာင္မေလးက သူလြယ္လာသည့္ ေက်ာပိုးအိတ္အျပင္ကပ္အိတ္ထဲမွ ပန္းေရာင္ ႐ွဴေဆးဘူးေလးကို ထုတ္ကာ သူ႔ကို ေပးလိုက္ပါသည္။
“ဘုရား... ဘုရား”
ဟိုးလြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္ေလာက္တုန္းက သည္ေက်ာင္းႀကီး၏ ေျပးခုန္ပစ္ အားကစားၿပိဳင္ပြဲကို ေက်ာင္းႏွင့္မလွမ္းမကမ္း၌ မိုင္ဒါကြင္းတြင္ က်င္းပစဥ္က သူ မီတာ ၄၀ဝ ေျပးပြဲတြင္ ပထမပန္းဝင္လာၿပီး ေျပးလမ္းေဘးရွိ ကြင္းစပ္ျမက္ခင္းတြင္ ေျခပစ္လက္ပစ္ထိုင္ကာ အေမာေျဖေနစဥ္...
“ေရာ့... ကိုေမာင္ ဒါေလးကို ႐ွဴလိုက္ ေနာ္”
ထားထားဦးဆိုသည့္ ေကာင္မေလးက ႐ွဴေဆးဘူးေလးတစ္ဘူးကို အဖံုးဖြင့္လ်က္ တယုတယႏွင့္ သူ႔ကိုလာ၍ ေပးခဲ့ဖူးပါသည္။ တစ္ခုပဲ ကြာပါသည္။ ဟိုတုန္းက ထားထားဦး သူ႔ကို ေပးခဲ့သည့္႐ွဴေဆးဘူးက B.P inhalant ျဖစ္ၿပီး ခု ခ်ာတိတ္မေလး သူ႔ကိုေပးသည့္ ႐ွဴေဆးဘူးက Poysiam ...(တကယ္ေတာ့ သူ႔အတြက္ ခုအခ်ိန္မွာ B.P inhalant လည္း မတိုး၊ Poysiam လည္း မတိုး၊ အဘထႏွင့္မွ ဟန္က်ေနသည္ကို သူတို႔တစ္ေတြ ဘယ္မွာ သိပါလိမ့္မလဲေနာ္)။
သူ႔အေျခအေနကို ၾကင္ၾကင္နာနာႏွင့္ ေစာင့္ၾကည့္ေနေသာ ေကာင္မေလး၏မ်က္ႏွာကို ၿငိမ္းေမာင္က ခုမွပင္ ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္လိုက္မိပါသည္။
“ဘုရား...ဘုရား”
ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ဘုရားတလိုက္မိ ျပန္ပါသည္။ ေကာင္မေလး၏မ်က္ႏွာက ထားထားဦးႏွင့္ တစ္ေထရာတည္း။
အရင္းတုတ္၍ အဖ်ားသြယ္သြားသည့္ နက္ေမွာင္ေမွာင္ မ်က္ခံုးမ်ားေအာက္မွ ရႊန္းလဲ့ ေနသည့္ မ်က္လံုးရြဲရြဲ၊ မ်က္ေတာင္ေကာ့ေကာ့ႀကီးမ်ား၊ ဖူးဖူးရြရြ နီနီေထြးေထြး ႏႈတ္ခမ္းလွလွ ေလးတစ္စံု၊ ျဖဴဝင္းမြတ္စင္ေနသည့္ ပုလဲႏွစ္ေရာင္ ပါးျပင္ေပၚတြင္ ယွက္ျဖာေနေသာ ေသြး ေၾကာစိမ္းစိမ္းေလးမ်ား၊ ၿပီးေတာ့ မနိမ့္မျမင့္ သူ႔အရပ္ေလးႏွင့္ လိုက္ဖက္ေအာင္ ေၾကာ့ရွင္း လွပလြန္းသည့္ ကိုယ္ေနဟန္ထားေလးက ထားထားဦးတစ္ေယာက္ သူ႔ေရွ႕မွာ လာ၍ ရပ္ေနသည္ဟု ထင္မွတ္မွားခဲ့သလို ရင္ထဲတြင္လည္း ဆို႔ဆို႔နင့္နင့္ လြမ္းလြမ္းတတ ေၾကေၾကကြဲကြဲ ေဝဒနာႀကီးတစ္ခုကို ခံစားလိုက္ရပါသည္။
“ဘႀကီး သက္သာရဲ႕လားဟင္”
သူ႔မ်က္ႏွာေပၚက ေဆြးေဆြးျမည့္ျမည့္ ပံုရိပ္ကို ေကာင္မေလးက အဖတ္မွားကာ စိုးရိမ္ တႀကီးႏွင့္ ေမးလိုက္ပါသည္။
သက္သာပါတယ္ သမီးရယ္။ ေက်းဇူး ပါပဲကြယ္။ ေရာ့... ဒီမွာ သမီးရဲ႕႐ွဴေဆးဘူး”
ဟင့္အင္း... ဘႀကီး ယူထားလိုက္ပါ။ ဒါ သမီး ကုသိုလ္လုပ္တာပါ”
“ဟဲ့ ... ျပည့္ျပည့္... ဟိုမွာ နင့္အေမ ႀကီးလာေနၿပီ”
သူ႔ကို ႐ွဴေဆးဘူးေပးသည့္ ေကာင္မေလးကို သူ႔ေဘးမွ ဗစ္တိုးရီးယားဘက္ခမ္း ဆံပင္ ပံုစံေလးႏွင့္ ေကာင္မေလးက လက္တို႔၍ ေျပာလိုက္သည့္အတြက္ ၿငိမ္းေမာင္က လွမ္းၾကည့္ လိုက္ပါသည္။
ဆိုက္ကားတစ္စီး၏ ထိုင္ခံုေပၚတြင္ ဖင္ထိုင္အံုးႏွစ္လံုးကိုဆင့္ကာ က်ပ္က်ပ္သပ္သပ္ စီးလာသည့္ ဝ၀ဖိုင့္ဖိုင့္ အမ်ိဳးသမီးႀကီးတစ္ဦးက ပါးစံု႔ႀကီးမ်ား ထြက္ေအာင္ရယ္ရင္းက သူမ စီးလာသည့္ဆိုက္ကားကို ၿငိမ္းေမာင္တို႔အနားတြင္ ရပ္ခိုင္းလိုက္ပါသည္။ ဆိုက္ကားသမားခမ်ာ မဆန္႔ရင္ကာ ကိုယ္လံုးႀကီးကို တင္နင္းလာရသျဖင့္ ေဟာဟဲဆိုက္၍ ေနပါသည္။
“ဟဲ့...သမီး ျပည့္ျပည့္ ခုထိေတာင္ ေက်ာင္းထဲကို မေရာက္ေသးဘူးလား။ အေမေတာင္ ေဈးက ျပန္လာၿပီ”
“ဟုတ္တယ္ ေမ... သမီးတို႔ ေက်ာင္းကိုလာရင္း ေဟာဒီက ဘႀကီးရယ္ ဒီေနရာမွာ မူးယိုင္သြားတာေတြ႕လို႔ တတ္သမွ် မွတ္သမွ်နဲ႔ ျပဳစုေပးေနရလို႔ပါ ေမ...”
ဒီေတာ့မွ ဆိုက္ကားေပၚမွ ဆင္းလာသည့္ အမ်ိဳးသမီးႀကီးက ၿငိမ္းေမာင္၏မ်က္ႏွာကို ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္လိုက္ပါသည္။
“ဟင္... ရွင္.. ရွင္ ကိုၿငိမ္းေမာင္ မဟုတ္လားဟင္”
“ဟုတ္ပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ ၿငိမ္းေမာင္ပါ။ ဒီက ဘယ္သူမ်ား”
“ဝမ္းသာလိုက္တာ ကိုၿငိမ္းေမာင္ရယ္။ ရွင္ ကြ်န္မကို မမွတ္မိဘူးမဟုတ္လားဟင္”
ၿငိမ္းေမာင္က မ်က္ႏွာျပည့္ျပည့္ဝိုင္းဝိုင္း ပါးစံု႔ႀကီးေတြက ေဖာင္းေဖာင္းမို႔မို႔၊ ကိုယ္လံုးက အိအိဖိုင့္ဖိုင့္ႏွင့္ မိန္းမဝ၀ႀကီးကို ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္လိုက္ပါသည္။
တူတာကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို တူပါသည္။ သည္အျပံဳး၊ သည္မ်က္လံုး၊ သည္ႏွာေခါင္း၊ သည္ႏႈတ္ခမ္းေတြက...
“ထား...ထားထားဦးလားဟင္”
“အဟင္း...ဟင္း...ဟင္း ကိုၿငိမ္းေမာင္ က ကြ်န္မကို လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ မွတ္မိသားပဲ။ ေလးငါးဆယ္ႏွစ္ေလာက္ ကြဲကြာသြားၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြေတာင္ ကြ်န္မနဲ႔ အခုလိုမ်ိဳး ျပန္ေတြ႕ၾကရင္ လံုးလံုးကို မမွတ္မိၾကေတာ့ဘူးေလ။ အင္း အသက္ေတြကလည္း ႀကီးလာၿပီ ဆိုေတာ့ ဘယ္မွာသာ ငယ္႐ုပ္ရွိပါေတာ့မလဲေလ”
ထားထားဦးက စကားေျပာရင္း ငယ္ငယ္တုန္းက အက်င့္အတိုင္း နားသယ္မွက်ေနေသာ ဆံႏြယ္မ်ားကို နားေနာက္ဘက္သို႔ အသာသပ္၍ တင္လိုက္ပါသည္။ ဟိုတုန္းက ထားထားဦး ခုလိုမ်ိဳး သပ္တင္လိုက္သည့္ ဆံႏြယ္မ်ားက မည္းနက္ေတာက္ေျပာင္ေနသည့္ ပိတံုးေရာင္ ေကသာမ်ား... ခုေတာ့ အျဖဴတစ္ဝက္မက ေရာေႏွာေနေသာ ျဖဴနီေၾကာင္ ဆံႏြယ္စမ်ား ျဖစ္ေနပါသည္။
“ေမ... သမီးတို႔ သြားေတာ့မယ္ေနာ္”
“ဘႀကီး..သမီးတို႔ကို ခြင့္ျပဳပါဦး”
“ေအးကြယ္... ေအး ေအး ေက်းဇူးပဲ ေနာ္ သမီး”
ျပည့္ျပည့္ဆိုသည့္ ေကာင္မေလးက သူတို႔ကို လက္ျပႏႈတ္ဆက္ကာ ေက်ာင္းဝင္းထဲသို႔ ဝင္သြားပါသည္။
“အဲဒါ ထားရဲ႕ သမီးအငယ္ဆံုးေလ ကိုေမာင္”
အနားတြင္ သမီးမရွိေတာ့သည္ႏွင့္ ထားထားဦးဆိုသည့္ အမ်ိဳးသမီးႀကီး၏ အေခၚအေဝၚ အေျပာအဆိုေတြက ခ်က္ခ်င္းဆိုသလိုပင္ ေျပာင္းလဲ၍ သြားပါသည္။
“မနက္ျဖန္ ေရႊရတုပြဲမွာ ဧည့္ခံေပးဖို႔အတြက္ ေက်ာင္းက ေခၚလို႔သြားရတာေလ ကိုေမာင္ရဲ႕။ ဒါနဲ႔ ကိုေမာင္ ဘယ္တုန္းက ေရာက္တာလဲဟင္”
“ေန႔လယ္တုန္းကပဲ ထား”
သူကလည္း ေရာင္းသူ ဝယ္သူ အသံတူ လိုက္ပါသည္။
“ဒါဆိုရင္ ဒီေန႔ညစာကို ထားတို႔အိမ္မွာ လာစားပါလားဟင္ ကိုေမာင္”
“မစားေတာ့ပါဘူးထားရယ္၊ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ခ်ိန္းထားတာ ရွိလို႔ပါ”
“ဒါျဖင့္ရင္ မနက္ျဖန္ဆိုရင္ေကာ”
“အင္း...တို႔လည္း ဆရာကန္ေတာ့ပြဲကို လာတာဆိုေတာ့ ဒီက အစီအစဥ္ေတြနဲ႔ အခ်ိန္ အားေတာ့ သိပ္မရွိဘူးထား။ ဒီၾကားထဲက အဆင္ေျပရင္ေတာ့ လာခဲ့ပါ့မယ္”
“အဆင္ေျပမွတဲ့လား ကိုေမာင္ရယ္။ တမင္အခ်ိန္ယူၿပီးလာမယ္ဆိုတဲ့ သံေယာဇဥ္ လက္က်န္ေလးေတာင္မွ မရွိေတာ့ဘူးတဲ့လားကြယ္။ စိမ္းကားလိုက္တာေနာ္”
ထားထားဦးက ဆို႔နင့္စြာ ေျပာလိုက္ပါသည္။ ဟိုအရင္တုန္းကလိုသာဆိုပါလွ်င္ ဒီလို အေျပာအဆို ေလးေတြၾကားတြင္ ၿငိမ္းေမာင္တစ္ေယာက္ အရည္ ေပ်ာ္ဝင္စီးေမ်ာသြားႏိုင္ပါသည္။ ခုေတာ့ သူ႔ႏွလံုးသား တစ္ခုလံုး ထံုေဆးအထိုးခံထားရသည့္ႏွယ္ ဘာ
ခံစားခ်က္မွ မရွိ ေတာ့သလို ထံုေပေပႀကီး ျဖစ္၍ ေနပါသည္။
“မဟုတ္ပါဘူး ထားရယ္။ တကယ့္ကို မအားလို႔ပါ။ ေနာက္တစ္ခါ တမင္သက္သက္ ႀကီးကို လာလည္ပါ့မယ္။ ခုတစ္ခါေတာ့ ကိုယ့္ကို နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးပါေနာ္”
ထားထားဦးက ၿငိမ္းေမာင္၏မ်က္ႏွာကို ခပ္ေငးေငးေလး ၾကည့္ေနပါသည္။
“ကိုေမာင့္ကို ၾကည့္ရတာ ငယ္ငယ္က အတိုင္းပဲေနာ္ သိပ္ၿပီး မေျပာင္းလဲဘူး”
“အဟင္း..ဟင္း တို႔ အဘိုးႀကီးျဖစ္ေန ၿပီေလထားရဲ႕”
“ငါးဆယ္ေက်ာ္ဆိုတာ အဘိုးႀကီး မဟုတ္ေသးပါဘူး ကိုေမာင္ရယ္။ အဲ ထားသာ အဘြား ႀကီးျဖစ္သြားတာ ၾကည့္ပါလား။ ဒီမွာ တစ္ေခါင္းလံုး ဆြတ္ဆြတ္ကိုျဖဴလို႔ ကိုေမာင္ ကေတာ့ အရင္အတိုင္းပဲသိလား။ ဆံပင္ေတာင္ မွ မျဖဴေသးဘူး”
“ထား မသိလို႔ပါ။ တို႔လည္း ေခါင္းေမြးေတြ ေဖြးေဖြးျဖဴေနပါၿပီ Lolaneန ဆံပင္ဆိုး ေဆးအားကိုးနဲ႔ အျဖဴကို အနက္ဆိုးၿပီး ဇရာကို ဖံုးကြယ္ထားတာပါ ထားရယ္”ဟု စိတ္ထဲက က်ိတ္၍ ေျပာလိုက္မိပါသည္။ အျပင္မွာေတာ့ ေစာေစာတုန္းက ထားထားဦးေျပာသလို ကိုယ့္ ကိုယ္ကိုယ္ ဘာမွ မေျပာင္းလဲေသးသည့္ ဟိုးႏွစ္ေပါင္း သံုးဆယ္ေက်ာ္ကာလက ၿငိမ္းေမာင္ ဆိုသည့္ ေကာင္ေလးလိုလို ဘာလိုလိုအခ်ိဳးမ်ိဳး ခပ္တည္တည္ ခ်ိဳးထားလိုက္ပါသည္။
“ဒါဆိုရင္ ထားသြားေတာ့မယ္ေနာ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အခ်ိန္ရေအာင္ယူၿပီးေတာ့ လာခဲ့ ပါဦး ကိုေမာင္ရယ္။ ထားေမွ်ာ္ေနမယ္ သိလား။ ဪ္ ကိုေမာင့္ကို ေျပာဖို႔က်န္ေသးတယ္။ ဟိုေလ ေစာေစာတုန္းက ထားရဲ႕သမီးျပည့္ျပည့္ ရဲ႕ နာမည္အျပည့္အစံုက “ၿငိမ္းျပည့္စံု”တဲ့ ကိုေမာင္ရဲ႕။ ကိုေမာင့္ကို အမွတ္တရအေနနဲ႔ “ၿငိမ္း”ဆိုတဲ့ နာမည္ေလးကို ေရွ႕ဆံုးကေနထည့္ ၿပီး မွည့္ထားတာ သိလား”
ေျပာေျပာဆိုဆို ထားထားဦးက သူ႔ခႏၶာ ကိုယ္ႀကီးကို အိပက္အိပက္ႏွင့္ သယ္ေဆာင္ကာ ဆိုက္ကားေပၚသို႔ တက္လိုက္ရင္း ၿငိမ္းေမာင္ကို လက္ျပႏႈတ္ဆက္၍ ထြက္ခြာသြားပါသည္။
တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ ေဝး၍ ေဝး၍ သြားေသာ ထားထားဦး၏ပံုရိပ္ကို ၾကည့္ကာ ၿငိမ္းေမာင္က ေခါင္းကို ေလးတြဲစြာ ခါရမ္းလိုက္ပါသည္။ ၿပီးေတာ့ ျပံဳးလိုက္ပါသည္။ ျပံဳးရင္း ျပံဳးရင္း ကေန အသံထြက္သည္အထိ အားရပါးရေအာ္ ဟစ္ ရယ္ေမာလိုက္ပါေတာ့သည္။
“အဟတ္... ဟား...ဟား...ဟား... ဟား”
လမ္းလည္ေခါင္ႀကီးတြင္ စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ ရယ္ေမာေနေသာ ၿငိမ္းေမာင္ကို လမ္းသြား လမ္းလာေတြက ခပ္ေပါက္ေပါက္ လူႀကီးတစ္ေယာက္ဟု ထင္ျမင္ယူဆ သြားၾကေလသည္လားမသိ၊ လွည့္ၾကည့္ လွည့္ၾကည့္ လုပ္သြားၾကပါသည္။
တစ္ရံေရာအခါက ထားထားဦးဆိုသည့္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ႏွင့္ ၿငိမ္းေမာင္ဆိုေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္တို႔မွာ ေက်ာင္းေရွ႕က စိန္ပန္းပင္ႀကီးကို တိုင္တည္ရင္း ဧရာဝတီျမစ္ႀကီးကို သက္ေသထားကာ ဦးပါရဲဘုရားႀကီးကို သစၥာျပဳရင္း အခ်စ္ႀကီး ခ်စ္ဖူးၾကပါသည္။
သို႔ပါေသာ္လည္း မၾကာေတာင္းၾကာေတာင္း အခ်ိန္ကာလေလးအတြင္းမွာပင္ အျဖစ္အပ်က္တို႔က မယံုၾကည္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ အေျပာင္းလဲ ေျပာင္းလဲ၍ သြားခဲ့ပါသည္။ ‘ကိုေမာင္နဲ႔သာ ခြဲရမယ္ဆိုရင္ ထား ရင္ကြဲနာက်လို႔ ေသရပါလိမ့္မယ္’ ဆိုေသာ၊ ‘ကိုေမာင္နဲ႔သာ ေဝးရမယ္ဆိုရင္ ထားကိုယ္ ထဲမွာ စီးဆင္းေနတဲ့ေသြးေတြဟာ အဆိပ္ရည္ အျဖစ္ ေျပာင္းလဲသြားရပါလိမ့္မယ္’ဆိုေသာ၊ ‘ကိုေမာင္ မ်က္ႏွာညႇိဳးရင္ ထားအ႐ိုးေတြ ေၾကမြ သြားသလို နာက်င္ခံခက္လွပါတယ္’ဆိုေသာ၊ ‘ၾကမၼာေႂကြလည္း ေသမင္းခြဲမွ ကြဲၾကမယ္ေနာ္ ကိုေမာင္’ဟု ဆိုေသာ၊ သူ႔ဆီကို စာေရးေလတိုင္း တကၠသိုလ္ ဘုန္းႏိုင္၏ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ ထဲက စကားလံုးကို အငွားသံုးကာ ‘ကိုေမာင့္ အေပၚ သစၥာထားမယ့္ထားမို႔ ထားလို႔ ေခၚရမယ့္ထားပါ ကိုေမာင္’ ဟု စာပိုဒ္အဆံုးတြင္ လက္မွတ္ေရးထိုး ေရးသားေလ့ရွိေသာ ထားထားဦးတစ္ေယာက္ သူ႔အိမ္က သေဘာတူ ၾကည္ျဖဴရသူ ခင္ေမာင္လတ္ဆိုသူႏွင့္ လက္ထပ္၍ သြားပါေတာ့သည္။
ထံုးစံအတိုင္းေပါ့...
ၿငိမ္းေမာင္တစ္ေယာက္ ကမၻာဦးကာလမွသည္ သူ႔ေရွ႕မွ ရည္းစားဦးႏွင့္ ကြဲခဲ့ၾကဖူးသည့္ ဘိုးေဘးေတြ၊ ဦးႀကီး၊ ဦးေလးေတြ၊ ေနာင္ေတာ္၊ ညီေတာ္ေတြကို ႏွစ္ရွည္လမ်ား အလူးလူးအလိမ့္လိမ့္ ခံစားလိုက္ရပါသည္။
လြန္ခဲ့ေသာ ငါးႏွစ္ခန္႔က သူမူဆယ္ဘက္သို႔ တာဝန္ႏွင့္အသြား ထားထားဦး၏ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ ခင္ေမာင္လတ္တစ္ေယာက္ အသည္းကင္ဆာျဖင့္ အနိစၥေရာက္ရွိသြားၿပီဆိုသည့္ သတင္းကို ကုန္အေရာင္းအဝယ္ကိစၥျဖင့္ ေရာက္ရွိလာသည့္ ဟသၤာတသား မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ ထံမွ ၾကားသိလိုက္ရပါသည္။
သည္တုန္းက သူ႔ရင္ထဲတြင္ ထားအတြက္ စိတ္မေကာင္းျခင္းႀကီးစြာ ခံစားလိုက္ရပါေသးသည္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အေၾကာင္းၾကံဳႀကိဳက္၍မ်ား ဇာတိေျမသို႔ ျပန္ေရာက္ခဲ့ပါလွ်င္ ေဇာ္ဝင္း၊ စိုးတင္၊ သိန္းေဖ၊ ယုရွိန္၊ ထြန္းေအာင္၊ ၾကည္သိန္း၊ ရဲလွျမင့္၊ မ်ိဳးလြင္၊ သိန္းေအာင္စသည့္ ငယ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုကာ ငယ္ငယ္တုန္းကလို ညဥ့္နက္ သန္းေကာင္ ဦးပါရဲဘုရားသို႔ သြားေရာက္ကာ အားရပါးရ ရင္ပြင့္ေအာင္ လြမ္းပစ္လိုက္မည္ဟု ရည္ရြယ္ၾကံစည္ထားခဲ့ပါသည္။
ခုေတာ့ ဘာအေၾကာင္းကို အစေဖာ္ကာ ဘယ္လိုလြယ္ရမည္မသိ၊ ရင္ထဲတြင္ လြမ္းစရာဆို၍ ဘာမွမရွိေတာ့ဘဲ ဟာလာဟင္းလင္းႀကီး ျဖစ္ေနပါသည္။ ႐ုတ္တရက္ႀကီး သည္လိုမ်ိဳး ဘာေၾကာင့္ ေျပာင္းလဲသြားရသည္ ဆိုသည္ကို စဥ္းစားလိုက္သည့္အခါမွာေတာ့...
သူ႔စိတ္ဓာတ္၊ အေတြးအေခၚ၊ ဒႆန အျမင္ေတြကို လမ္းမွန္ ကမ္းမွန္ေရာက္ေအာင္ တည့္မတ္လမ္းၫႊန္ေပးလိုက္သည့္ ဘဝအေတြ႕ အၾကံဳမ်ားႏွင့္ အသက္အရြယ္ေၾကာင့္ေပပဲလား။
သို႔တည္းမဟုတ္ ၿပီးခဲ့သည့္ ဆယ့္ေလးငါး ႏွစ္ေလာက္အတြင္းက လူ႔ဘဝႀကီးထဲမွ တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ အၿပီးအပိုင္ ႏႈတ္ဆက္ ထြက္ခြာသြားခဲ့ၾကသည့္ စိုးတင္၊ ထြန္းေအာင္၊ ရဲလွျမင့္၊ မ်ိဳးလြင္၊ သိန္းေအာင္ စသည့္သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို သတိရမိၿပီး မရဏႏုႆတိ တရားကို ပြားမ်ားမိ၍ ေပပဲလား။
သို႔တည္းမဟုတ္ သူသည္ခရီးကို ထြက္လာစဥ္က ျမစ္ႀကီးနားတြင္ က်န္ရစ္ခဲ့ၾကသည့္ ခ်စ္ဇနီးမိသက္ႏွင့္ သားသမီးငါးေယာက္တို႔၏ သံေယာဇဥ္ အေႏွာင္အဖြဲ႕ေၾကာင့္ေပပဲလား။
သို႔တည္းမဟုတ္ ဟိုးလြန္ခဲ့ေသာ အႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္က ပါရမီရွင္ ပန္းပုဆရာ တစ္ဦးက လက္ရာေျမာက္စြာ ထုဆစ္ထားသည့္ ဆင္စြယ္ ယမင္း႐ုပ္ေလးႏွယ္ ၃၄-၂၂-၃၅ ကိုယ္ခႏၶာအခ်ိဳးအစားျဖင့္ ႏုထြတ္ဖူးရြ လွခ်င္တိုင္းလွခဲ့ေသာ သူ႔ငယ္ခ်စ္ ထားထားဦးတစ္ေယာက္ အခုေတာ့ ဝမ့္ဝမ့္ေပါက္စီသံုးလံုးကို အထက္ေအာက္ဆင့္ထားသလိုမ်ိဳး ၄၈-၅၂-၅၅ ေလာက္ အတိုင္းအတာႀကီးႏွင့္ ဘုတ္အီးႀကီးဘဝကို ေရာက္သြား၍ ပဲလား။ ဘာေၾကာင့္မွန္း အေျဖရွာမရပါ။
ေသခ်ာသည္ကေတာ့ သည္ည ဦးပါရဲဘုရားတြင္ သူငယ္ခ်င္းေတြ ႏွင့္အတူ အပီအျပင္ အက်အနလြမ္းျဖစ္ေအာင္ လြမ္းျပလိုက္မည္ဟု ၾကံစည္ထားခဲ့သည့္ သူ႔မဟာအစီအစဥ္ႀကီးကို အခ်ိန္ကာလအတိုင္း အတာတစ္ခုအထိ ေရႊ႕ဆိုင္းထားလိုက္ရပါေၾကာင္း...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment